Jeśli Twoja firma robi coś dla innych, lub organizacja pozarządowa, w której działasz współpracuje z taką firmą, zgłoś ją do Konkursu! Dobro musi zyskać rozgłos, by pozytywnie zarazić innych! Trwa nabór wniosków w XVII edycji Konkursu o tytuł "Dobroczyńca Roku". Do 14 stycznia 2014 r. firmy, organizacje pozarządowe, fundacje firm mogą nominować czyniące dobro firmy na stronie www.dobroczyncaroku.pl. Zwycięzców poznamy w maju 2014 r. podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie.

Kim jest „Dobroczyńca Roku”? 

To dobra firma, która nie siedzi z założonymi rękami i nie pyta, czy pomoc innym jej się opłaci. Pomaga, bo czuje, że tak trzeba. I już. W efekcie czynione dobro powraca do niej. Nie w przenośni, ale naprawdę - w postaci zaufania i szacunku ze strony innych. „Dobroczyńca Roku” jest po to, by już nikt nigdy nie dzielił firm na dobre, bo osiągające sukces, i dobre, bo pomagające innym. Dobro jest jedno! Konkurs o tytuł „Dobroczyńca Roku” jest najstarszym w Polsce konkursem promującym społeczne zaangażowanie firm – tych dużych i tych małych. Wnioski można składać w kilu kategoriach:

Projekt społeczny – firmę zgłasza organizacja pozarządowa.

Strategia społecznego zaangażowania - firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.

Wolontariat pracowniczy -  firmę zgłaszają jej pracownicy lub firma zgłasza się sama.

Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu - firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.

Zaangażowanie lokalne - firmę zgłasza organizacja pozarządowa, uczestnicząca w Programie Działaj Lokalnie.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o kategoriach Konkursowych? Wejdź na www.dobroczyncaroku.pl i sprawdź, w jakiej kategorii możesz złożyć wniosek.

 

Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor - firma Ernst & Young. Partnerem merytorycznym Konkursu i opiekunem nowej kategorii konkursowej „Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu” została firma Orange. Partnerem technologicznym Konkursu jest DBS Systems. Konkurs organizowany pod patronatem PARP. Partnerami wspierającymi są: Business Centre Club, PKPP Lewiatan, Pracodawcy RP, Związek Firm PR, UNGC, Freshmail. Patroni medialni: Forbes, Manager, PURPOSE, wyborcza.biz, BIZON, CSRinfo.org, CRnavigator, Marketing przy kawie, ngo.pl, kampaniespoleczne.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, Businesswoman&life.

 

 

 

 

 

Partnerzy

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie. Zgadzam się