Chcesz podziękować firmie, która w minionym roku wspierała Twoją organizację? A może Twoja firma angażowała się społecznie i zrobiła coś dobrego dla innych? W Polsce jest coraz więcej małych i dużych firm, które działają społecznie, współpracują z organizacjami pozarządowymi albo rozwijają wolontariat pracowniczy. Teraz dowie się o nich cała Polska. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce czeka na wnioski do 4 lutego br. Laureatów XIX edycji Konkursu poznamy w czasie gali finałowej w czerwcu 2016 roku.


Konkurs o tytuł „Dobroczyńca Roku” od wielu lat zachęca i inspiruje środowisko biznesu do społecznego zaangażowania i prowadzenia działalności filantropijnej. „Dobroczyńca Roku” sprawia, że firmy wrażliwe, życzliwe i pomocne innym, stają się silniejsze na rynku. Nagradzamy je, bo są przykładem godnym naśladowania – mówi Paweł Łukasiak Prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce.

 


W konkursie „Dobroczyńca Roku” firmy są nagradzane w pięciu kategoriach, a od tego roku w nowej, szóstej kategorii, osobno nagradzane są fundacje korporacyjne. Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie w kategoriach:


•    Strategia społecznego zaangażowania
•    Wolontariat pracowniczy
•    Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu

Jeśli Twoja firma prowadzi szerokie działania społeczne, zgłoś ją w kategorii „Strategia społecznego zaangażowania”. Gdy mocną stroną firmy jest wolontariat pracowniczy, nominuj firmę właśnie w tej kategorii. Firmy, które wykorzystują do pomocy innym nowe technologie w działaniach społecznych, mogą zgłaszać się w kategorii „Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu – zachęca koordynatorka konkursu Emilia Dmochowska.


Organizacje mogą zgłaszać firmy które wsparły ich działania w kategoriach:


•    Projekt społeczny
•    Zaangażowanie lokalne

i fundacje korporacyjne w kategorii:


•    Fundacja korporacyjna – projekt społeczny



Regulamin, wnioski i informacje o konkursie na stronie wniosek.dobroczyncaroku.pl roku.


W poprzednich latach tytuł „Dobroczyńca Roku” otrzymały m.in.:  Orange Polska, Teatr Kamienica, Tesco, Program III Polskiego Radia, Żywiec Zdrój, PKO BP, Kompania Piwowarska, T-Mobile Polska S.A., Radisson Blu Hotel Kraków (UBM – HPG Sp. z o. o.)., Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, Transition Technologies S.A., DB Schenker Logistics, Bayer Sp. z o.o., Piekarnia RYNEK i wielu innych.


Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor - firma EY.


Konkurs wspierają: Konfederacja „Lewiatan”, Business Centre Club, Pracodawcy RP, United Nations Global Compact Poland, Związek Firm Public Relations,  Freshmail. Patronami medialnymi tegorocznej edycji są: CSRinfo.org, odpowiedzialnybiznes.pl, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl, CRnavigator, Marketing przy kawie.

 

 

 

Partnerzy

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie. Zgadzam się