Żadna firma nie jest samotną wyspą. Funkcjonując w określonym otoczeniu, wywiera wpływ na sposób życia ludzi i ich zamożność; na strukturę społeczną, kulturę, zdrowie i środowisko naturalne. W swoim najnowszym raporcie „Social Impact. Wpływ społeczny firm a wellbeing pracowników” Well.hr opisuje działania biznesu, które prowadzą do pozytywnych zmian. W dobie dzisiejszych wyzwań temat ten jest szczególnie ważny. Partnerami raportu są firmy PwC, VanityStyle i TVN Discovery. W gronie partnerów wspierających znalazła się Koalicja Liderzy Pro Bono oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Raport pt. „Social impact. Wpływ społeczny firm a wellbeing pracowników” to kompleksowy przewodnik po tematyce wpływu społecznego. Zawiera on informacje o trendach, które sprawiły, że social impact jest dziś tak ważny, przedstawia dowody na to, że odpowiedzialne działania firm przekładają się na wellbeing pracowników.
Autorzy raportu dzielą się wynikami badań i setkami dobrych praktyk. Podpowiadają, jak budować zaangażowanie pracowników w wolontariat i podają przykłady firm, które postępują odpowiedzialnie wobec planety, społeczności i pracowników. Partnerami raportu są firmy PwC. TVN Discovery i VanityStyle, a jej sponsorem Fundacja ORLEN.
Raport jest dostępny w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej - na stronie: https://wellbeingposwojemu.pl/social-impact.
Well.hr zajmuje się projektami z zakresu wellbeingu, różnorodności, employer brandingu, kultury organizacyjnej, budowania zaangażowania i komunikacji wewnętrznej. Firma prowadzi w organizacjach badania, tworzy i wdraża strategie, promuje najlepszych pracodawców i ich praktyki oraz dostarcza inspiracji i edukuje rynek, m.in. w cyklicznie wydawanych raportach. Well.hr jest także twórcą pierwszej w Polsce bazy pracoumilaczy. Misją firmy jest kreowanie nowych standardów pracy w Polsce. www.well.hr
Comments